Alle vragen over betaald retourneren

Veelgestelde vragen over retourkosten

Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen over de retourkosten.

Waarom betaal je voor elk geretourneerd artikel?

We willen de bewustwording verhogen over de hoeveelheid artikelen die worden geretourneerd. Het bedrag van €5,95 (of €6,95 bij printless) per artikel is een bijdrage voor de verzendkosten van de geretourneerde artikelen.

Betaal je ook retourkosten als je je pakket afgeeft bij een DHL ServicePoint of PostNL pakketshop?

Ja, de kosten voor elk geretourneerd artikel zijn voor het vervoer via DHL of PostNL naar ons magazijn.

Betaal je ook retourkosten als je een verkeerd artikel hebt ontvangen?

Nee. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan even contact met ons op. We lossen dit zo snel mogelijk op — uiteraard zonder dat je retourkosten betaalt.

Betaal je ook retourkosten als je een beschadigd, defect of incompleet ontvangen artikel terugstuurt?

Nee. Heb je een klacht over een ontvangen artikel? Meld de klacht via ons retourportaal of stuur een e-mail naar klantenservice@ynot-dreambig.com. Op die manier kunnen we je het beste helpen met een oplossing en betaal je geen retourkosten voor dit artikel.

  • Snelle levering

    Snelle levering in Nederland & Belgie

  • Kies je verzend methode

    Kies PostNL, DHL of een afleverpunt.

  • Achteraf betalen mogelijk

    Betaal achteraf met Klarna of in delen met Klarna Slices