Kan ik mijn bestelling veranderen?

Bestelling wijzigen of aanvullen

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen, omdat deze vaak direct al wordt klaargezet in ons magazijn. Wij werken met een robot picking machine, waardoor aanpassingen na het plaatsen van de bestelling niet meer kunnen worden doorgevoerd.

Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Ja, dat kan! Je kunt eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen met het gewenste artikel. Let wel op: bij een nieuwe bestelling worden opnieuw verzendkosten berekend.

Kan ik het bezorgmoment of -adres aanpassen?

Ja, je kunt een bezorgafspraak met DHL of PostNL aanpassen op de dag van bezorging via de e-mail van de bezorgdienst.

Kom je er niet uit?

Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder om alles goed af te handelen.

  • Snelle levering

    Snelle levering in Nederland & Belgie

  • Kies je verzend methode

    Kies PostNL, DHL of een afleverpunt.

  • Achteraf betalen mogelijk

    Betaal achteraf met Klarna of in delen met Klarna Slices