Klantenservice

Hulp nodig? Ons team helpt je graag verder.

+31 (0)10 737 0176 
klantenservice@ynot-dreambig.com

Veelgestelde vragen

Wij zijn gesloten op Nieuwjaarsdag (1 januari), Paasmaandag (10 april), Koningsdag (27 april), Hemelvaartsdag (18 mei) dag na Hemelvaart vrijdag (19 mei), Pinkstermaandag (29 mei) en Kerst (25 en 26 december).


Heb je een vraag, opmerking, klacht of wil je graag advies? Neem dan contact op met onze enthousiaste klantenservice-medewerkers. We zijn ma t/m vrij telefonisch van 09:00-12:30 en 13:00-15:00 uur bereikbaar.
Op de chat bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur en buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten via e-mail. 

E-mail: klantenservice@ynot-dreambig.com
Telefoon: +31 (0)10 737 01 76 ma t/m vr van 9.00-12.30 en 13.00-15.00 uur

Kantoor-adres (geen retouradres):

Y-NOT B.V.

Magazijn en retouradres: 
Y-NOT B.V. / QLS
Kerkeplaat 11
3313 LC Dordrecht

Heb je vragen over je bestelling vermeldt hierbij het ordernummer zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.  

Wil je een product retourneren? Ga dan naar onze Retourenpagina voor de instructies.

Bedrijfsnaam: Y-NOT B.V.

Adres magazijn en retouradres: 
Y-NOT B.V./ QLS
Kerkeplaat 11
3313 LC Dordrecht
 

Hoe bereik je Y-NOT?

Telefoon +31 (0)10 737 01 76 op werkdagen tussen 9:00-12:30 en 13:00-15:00
E-mailadres klantenservice@ynot-dreambig.com
KvK number: 90509137
BTW nummer: NL865341278B01

Openingstijden klantenservice:
Ma t/m vrij tussen 9:00-12:30 en 13:00-17:00

Chat is bereikbaar ma t/m vr van 09:00 - 17:00 uur

Wij zijn gesloten op Nieuwjaarsdag (1 januari), Paasmaandag (10 april), Koningsdag (27 april), Hemelvaartsdag (18 mei),dag na Hemelvaart vrijdag (19 mei) Pinkstermaandag (29 mei) en Kerst (25 en 26 december).


Bestellen bij Ynot-dreambig gaat via een paar eenvoudige stappen: 

Stap 1 

Selecteer je maat bij het gewenste artikel en klik op 'In mijn mandje'. Klik op 'Bestelling afronden' of op 'sluiten', als je meer artikelen wilt bestellen. 

Stap 2 

Kies voor snel afrekenen of meld je aan als je al een account hebt. Indien je een nieuwe klant bent, vul je jouw gegevens in. Klik vervolgens op 'doorgaan'.
BELANGRIJK: vergeet je huisnummer en mail adres niet in te vullen en te controleren.

Stap 3 

Kies de gewenste betaalmethode + klik op 'Besteloverzicht' 

Stap 4

Controleer in het besteloverzicht of alles correct is. Hier heb je de mogelijkheid om gegevens aan te passen. Indien alles correct is en je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden maak je de bestelling definitief door op 'Bestelling voltooien' te klikken. 

Stap 5 

Indien je voor een online betaalmethode gekozen hebt, kun je nu de beveiligde betaling uitvoeren. Ter bevestiging van je bestelling ontvang je ook een orderbevestiging per email.

Alle prijzen op Ynot-dreambig zijn inclusief btw. 

Bij Ynot-dreambig.nl kun je gemakkelijk en vooral veilig betalen met: 

iDEAL 

Met iDEAL kun je op een veilige en gemakkelijke manier je bestelling afrekenen. Dit kan via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Je hoeft geen account aan te maken om te betalen met iDEAL, je kunt gewoon inloggen op dezelfde veilige manier als je gewend bent bij het internetbankieren. Wij rekenen geen extra kosten voor betalingen via iDEAL.

PayPal 

Met PayPal kan iedereen met een e-mailadres snel, veilig en internationaal online betalingen verzenden en ontvangen via creditcard of bankrekening. PayPal-leden kunnen met PayPal snel en eenvoudig aankopen doen op y-not.nl.

Klarna

Koop vandaag en geniet direct na bezorging van je aankoop. Met Klarna heb je de mogelijkheid om tot 14 (of 30) dagen na je bestelling te genieten voordat je betaalt. Betalen kan gemakkelijk online of via de Klarna-app. Voor vragen over je betaling of openstaande factuur kun je contact opnemen met Klarna via telefoonnummer 020 808 2852.

 IN3

Nieuw bij Y-NOT dreambig is betalen in 3 termijnen. Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden of extra kosten? Dan kies je voor in3. De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. Voor vragen over je betaling of openstaand factuur kun je bellen met in3 via nummer 088 39 93 333

Creditcard

Je kunt bij ons betalen met MasterCard, VISA, American Express, Maestro credit of debitcard. De gegevens vult je in via een beveiligde verbinding zodat je geen risico loopt. Een creditcard betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden! Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Creditcard. 


Bancontact
Voor onze Belgische klanten bieden wij ook Bancontact aan als betaalmethode. Een betaling met Bancontact is vergelijkbaar met die van een iDEAL-betaling. Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met de vertrouwde internetbankieromgeving van de koper.

Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden kun je als klant kiezen voor verschillende vervoerders of je kunt je bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen. Je krijgt, zodra deze verzonden is, je Track & Trace code via de mail!

Nederland v.a. € 6,95
België v.a. € 7,95
Duitsland € 9,95
Frankrijk € 13,95
Spanje € 30,00

Levering

Als de bestelling op een werkdag vóór 23.00 uur is geplaatst en betaald en de producten op voorraad zijn, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdiensten DHL, DPD en PostNL. Je kunt ervoor kiezen om het pakket te laten bezorgen op je huisadres of bij een afhaalpunt in de buurt.

 Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt het pakket bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt bezorgd.

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren of omruilen. Je hebt een bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst van je product. Indien je een artikel hebt ontvangen dat gebreken vertoont, doe dan geen moeite om het terug te sturen, maar neem alsjeblieft eerst contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen! Je kunt voor het retourneren ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hier niet toe verplicht.

Bellen: +31 (0)107370176

Mailen: klantenservice@ynot-dreambig.com Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Verder heb je tot 30 dagen na ontvangst van je product de volgende twee opties:

  1. Gratis ruilen voor een ander product
  2. Retourneren en je geld terug laten storten

Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Gratis actieartikel ontvangen Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product. Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Indien je toch besluit een deel van de bestelling te houden, is het belangrijk dat de artikelen die je wel behoudt aan het minimale bestedingsbedrag van de actie voldoen. Dan mag je namelijk het gratis ontvangen actieartikel behouden. Kom je niet aan de minimale besteding, dan dien je het gratis actie artikel te retourneren.

Uitzonderingen op retourneren
Je kunt ten allen tijde het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  1. Artikelen die langer dan 30 dagen geleden geleverd zijn.
  2. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  3. Artikelen waarvan verpakking ontbreekt of beschadigd is. Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig. Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt. Van ieder ontvangen retour-artikel maken wij een foto in het magazijn om de staat van de geretourneerde artikelen te beoordelen. Is het artikel toch gebruikt of uit de verpakking gehaald? We bekijken de staat van je product en bepalen dan de waardevermindering.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Ga via de knop ‘retour aanmelden’ naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en postcode.
  2. Doorloop alle stappen.
  3. Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor.
  4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van geretourneerde artikelen terugstorten.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen of te annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

 Helaas kunnen we in de meeste gevallen je bestelling na plaatsing niet meer aanpassen of annuleren. Om ervoor te zorgen dat je bestelling snel wordt verwerkt, sturen we deze direct door naar ons magazijn. Als je toch een fout ontdekt nadat je bestelling volledig is afgerond en betaald, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren, maar kunnen niet garanderen dat dit altijd mogelijk is. Je hebt echter altijd de volgende mogelijkheden:

Als je iets vergeten bent, kun je gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen.

Als je iets hebt besteld wat je eigenlijk toch niet wilt hebben, kun je het retourneren via ons retourportaal .

Als het pakket niet kan worden bezorgd vanwege een foutief adres, wordt het automatisch aan ons geretourneerd zonder verdere kosten voor jou. We zullen contact met je opnemen per e-mail om te vragen of je de bestelling alsnog wilt ontvangen.

 Als je je bestelling wilt annuleren, kun je de bestelling weigeren aan de deur. Het pakket wordt dan direct aan ons geretourneerd. Zodra we het pakket hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het volledig betaalde bedrag aan je wordt terugbetaald.

 

 

Indien wij bedragen aan je moeten terugstorten, inclusief (standaard) verzendkosten van de heenzending wanneer het om de gehele bestelling gaat, dan ontvang je hierover bericht via e-mail. Nadat wij de retourzending hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 14 werkdagen en storten wij het bedrag terug op je rekening. Dit bedrag staat, na verwerking binnen 14 werkdagen, doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen op je rekening.

 Als je met een creditcard hebt betaald, geven wij direct na verwerking van je retourzending door aan de creditcardmaatschappij dat je een bedrag terugkrijgt. Binnen 14 dagen wordt het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, teruggestort op je creditcard.

Wanneer je slechts een deel van de bestelling retourneert, vergoeden wij niet de verzendkosten van de heenzending.

De wettelijke garantie is van kracht op je aankoop. Dit betekent dat je het product naar redelijkheid mag beoordelen. Je mag het product uitpakken en gebruiken om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van het product die het gevolg is van gebruik dat verder gaat dan noodzakelijk.

Retourneren is te allen tijde mogelijk. Het aankoopbedrag kan echter niet volledig worden gecrediteerd in de volgende gevallen:

 - Artikelen die langer dan 30 dagen geleden zijn ontvangen.

 - Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*

 - Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt. (Het verwijderen van de verpakking     is niet nodig om het product te beoordelen)*

Indien je het materiaal van het product wilt controleren, raden we aan de verpakking netjes te openen, zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat we dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

 Als het artikel bij ontvangst beschadigd is of als je pakket is gescheurd of geopend is geleverd, maak dan direct een foto en neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Als er bij het artikel 'PREORDER' aangegeven staat, betekent dit dat het artikel besteld is bij de leverancier, maar nog geleverd moet worden. De verwachte levertijd staat in de omschrijving van het artikel vermeld. Als je dit product bestelt, zal deze uitgeleverd worden zodra deze op voorraad komt. De datum van uitleveren is een indicatie en het kan gebeuren dat de datum veranderd. Wij zullen je hier uiteraard van op de hoogte stellen.

Wat gebeurd er als ik pre-order artikelen samen bestel met artikelen die wel op voorraad zijn?

Dan wordt alles samen in 1 keer verstuurd. Houd hier rekening mee. 

• Controleer of je de juiste code gebruikt.

• Controleer of je de code goed hebt ingetypt.

• Klik altijd op ‘toepassen’.

• Controleer of de code geldig is op het artikel waarvoor je hem gebruikt.

 

Kan ik een product van een actie retour sturen?

Wanneer je met een actie hebt besteld is het uiteraard mogelijk om een product uit de actie retour te sturen. Let er hierbij wel op dat • De 3 halen 1 betalen korting wordt dan verrekend als 33,33% korting over het totaalbedrag van de aankoop, exclusief de verzendkosten.

Bv: je besteld met 3 halen 1 betalen, 3 stuks beddengoed voor € 109.99 exc. verzendkosten en je stuurt 1 product retour, krijg je € 36.66 gecrediteerd.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.