Veelgestelde vragen

 

 

 

Ontvang ik hetzelfde product zoals te zien is op de foto?

Foto's van ieder product zijn genomen met de hoogste kwaliteit om ieder detail zo goed mogelijk te laten zien. Afhankelijk van de materialen kunnen er altijd kleine verschillen ontstaan.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.

Kan ik mijn aankoop annuleren?

Wil je een aankoop annuleren voordat je bestelling ons magazijn heeft verlaten, bel ons dan onmiddellijk op +31 (0) 107370176 op werkdagen tussen 9:00-12:30 en 13:00-15:00. Wij kunnen echter niet garanderen dat we je bestelling kunnen annuleren voordat je bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit. Wanneer je je bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op klantenservice@ynot-dreambig.com en dan bekijken we of we een bestelling hebben die op je naam is geregistreerd. Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.

Kan ik na aankoop wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling?

Heb je een fout gemaakt in je order? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om indien mogelijk de order nog aan te passen. Wij kunnen echter niet garanderen dat we je bestelling kunnen annuleren voordat je bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit, alles wat voor 23:00 besteld en op voorraad is wordt dezelfde dag verstuurd

Hoe lang duurt de levering?

Als het door je bestelde product op voorraad is, wordt deze indien voor 23.00 (op werkdagen) besteld, de volgende dag geleverd.

Hoe verzenden jullie de pakketten ?

De producten worden verpakt in een recycled verzendzak of, bij grote leveringen, in een doos.

Hoe weet ik of mijn pakket is aangekomen?

De eerste poging is altijd een bezorging aan huis, maar als je niet thuis bent zal de vervoerder je op de hoogte brengen door middel van een notificatie in de brievenbus met meer informatie. Dit kun je ook terugvinden in de tracking link die via de mail aan je verzonden is.

Ik ben vergeten om mijn kortingscode in te vullen. 

Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen ze je zo goed als ze kunnen!

Mijn kortingscode werkt niet.

Controleer de spelling nog een keer en controleer of er een opgegeven geldigheidsperiode voor de code is. Anders kun je contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen ze je zo goed als ze kunnen!

Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn ma t/m vrij telefonisch van 09:00-12:30 en 13:00-15:00 uur bereikbaar.
Op de chat bereikbaar ma t/m vrij van 09:00 tot 17:00 uur en buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten via e-mail.

Ik wil een mail sturen, welk mail adres kan ik het best gebruiken?

Heeft u een vraag, opmerking en/of klacht stuur dan een mail aan klantenservice@ynot-dreambig.com.