Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?
Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Als onze bezorger je niet thuis aantreft, dan bezorgen we het pakket bij je buren of bij een DHL/PostNL afhaalpunt. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen. Je ontvangt dan een e-mail met een link naar het adres en de openingstijden van het afhaalpunt. Via de link in de e-mail kun je ook kiezen voor bezorging aan huis op de volgende dag, of een ander DHL/PostNL afhaalpunt.
Heb je gekozen voor bezorging op een bepaalde dag, maar ben je niet thuis?
Dan proberen we het de volgende dag weer bij je thuis te bezorgen.
Wat gebeurt er als je niet thuis bent bij bezorging door DHL?
Zodra je pakket bij het afhaalpunt is afgeleverd, ontvang je een bericht en na twee dagen sturen we een eerste herinnering. Wanneer het pakket er na twee weken nog ligt, wordt het teruggestuurd naar de verzender. Meer informatie vind je hier: DHL Niet Thuis.
Wat gebeurt er met je pakket als je niet thuis bent bij levering door PostNL?
Als je niet thuis bent bij levering, zal PostNL proberen het pakket bij de buren af te geven. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een 'niet-thuiscode' achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen, tot 22.00 uur. Meer informatie vind je hier: PostNL Niet Thuis.