Wat is wasgarantie?
Wat is wasgarantie?
Wat is wasgarantie?
Als je een artikel hebt dat niet beschadigd is maar wel (lichte) vlekken bevat, wat soms kan voorkomen door massaproductie in een fabriek, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij bieden een wasgarantie aan voor dergelijke situaties.
Hoe werkt de wasgarantie?
De wasgarantie houdt in dat je het product mag wassen om te proberen de vlekken te verwijderen. Mocht het zo zijn dat de vlekken na het wassen nog steeds zichtbaar zijn, dan bieden we je een andere passende oplossing aan.
Stappen voor het gebruik van de wasgarantie:
- 1. Neem contact op met onze klantenservice zodra je vlekken opmerkt op je nieuwe artikel.
- 2. Onze klantenservice zal je een wasgarantie verstrekken en instructies geven over hoe je het artikel het beste kunt wassen.
- 3. Was het artikel volgens de gegeven instructies.
- 4. Controleer na het wassen of de vlekken zijn verdwenen.
Wat als de vlekken na het wassen niet verdwijnen?
Als de vlekken na het wassen nog steeds zichtbaar zijn, neem dan opnieuw contact met ons op. Wij zullen dan een andere passende oplossing bieden.
Waarom bieden we een wasgarantie?
Wij begrijpen dat het teleurstellend kan zijn om een nieuw artikel te ontvangen met vlekken. De wasgarantie is bedoeld om je een eenvoudige oplossing te bieden zonder dat je het artikel direct hoeft terug te sturen. Dit bespaart tijd en moeite, en geeft je de kans om het artikel alsnog in goede staat te gebruiken.
Heb je vragen over de wasgarantie of wil je een wasgarantie aanvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!